New Garden's Blow és a New Garden's Blow Szúrkolói F.U.N. Club Hivatalos Oldala
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Sziasztok
 
Napszak köszöntő
 
Boldog Névnapot
 
Háttérzene
 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Utolsó Frissítés
 
Pontos Idő
 
Számláló
Indulás: 2005-01-31
 

 
Linkek
 
G-Mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Naptár
2023. Január
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
<<   >>
 
 
Helyi Hírek
Helyi Hírek : DEBRECEN VÁROSI ÉS KÖRZETI LABDARÚGÓ SZÖVETSÉG

DEBRECEN VÁROSI ÉS KÖRZETI LABDARÚGÓ SZÖVETSÉG

Eric Cartman  2005.02.01. 08:57

1. Bajnokság célja:

A bajnokság rendezője:

DEBRECEN VÁROSI ÉS KÖRZETI LABDARÚGÓ SZÖVETSÉG

Levelezési címe, hivatali helysége: 4032. Debrecen, Oláh Gábor u. 5. Tel/fax: (52) - 514-432

1. Bajnokság célja:

Debrecen város kispályás labdarúgást kedvelői részére a Fair Play szellemű rendszeres sportolás biztosítása.

2. Versenybizottság:

A Versenybizottság Elnöke: Veress Gyula

Tagjai: Bak Sándor

Hasilló Roland

Jószai Csaba

3. Bajnokság ideje:

2005. március 30. - június 24. illetve 2005. szeptember 01- október 14.

4. A bajnokságok rendszere:

A nagypályás szabályokat alapul vevő, 5+1-es rendszerű bajnokság.

A bajnokságban az osztályokba sorolás, a nevezések számától függően, a 2004. évi Szabadtéri Bajnokság helyezéseit figyelembe véve határozzuk meg .

5. A bajnokság helye:

A benevezett csapatok által megnevezett és a DVKLSZ által elfogadott pályákon.

Ezek szabadtériek – s lehetőleg salak és füves, valamint bitumen borításúak - lehetnek.

Bérelt pálya esetén a tulajdonos írásbeli engedélye szükséges.

Amennyiben egy pályán csak egy csapat rendezné a hazai mérkőzéseit, a DVKLSZ fenntartja a jogot, hogy e csapatoknak a sorsolást alapul véve írja ki a hazai mérkőzéseit, a többi pályák mérkőzéseinek függvényében, a játékvezetői küldés miatt.

6. A bajnokság résztvevői:

Azon benevezett csapatok, akik a 2005. évi Versenykiírást elfogadják, valamint a szövetségi tagsági díjat, a szövetségi költségtérítési hozzájárulást és a játékvezetői díjat a nevezési határidőig befizetik.

A 2004-ben törölt vagy kizárt, valamint a visszalépett illetve újonc csapatok 2005-ben, csak a legalacsonyabb osztályba sorolhatók be.

7. A bajnokság lebonyolítása:

A bajnokságban mérkőzésenként a győzelemért 3, a döntetlenért 1, a vereségért 0 pont jár.

A csoportokon belüli helyezések a több szerzett pont alapján dőlnek el.

Pontegyenlőség esetén az MLSZ 2004. május 14.-én elfogadott versenyszabályzatban meghatározott sorrend dönt:

•  az egymás ellen játszott mérkőzések pontkülönbsége

•  a bajnokságban elért több győzelem

•  az egymás ellen játszott bajnoki mérkőzések gólkülönbsége

•  az egymás ellen játszott bajnoki mérkőzéseken az idegenben lőtt több gól

•  a bajnoki mérkőzések gólkülönbsége

•  a bajnoki mérkőzéseken rúgott több gól

•  sorsolás

8. A bajnokság szabályai:

A nagypályán érvényes szabályok szerint, az alábbi változtatással:

•  Becsúszó szerelés nincs! (az elkövetésért közvetlen szabadrúgást kell ítélni!)

•  Ha a labda nincs az ellenfélnek megjátszható közelségében, és úgy történik a becsúszás, illetve mentés, akkor a játékvezető nem avatkozik közbe!

•  Az ellenfélnek 5 méterre kell állnia a szabadrúgáshoz, az oldalberúgáshoz és szögletrúgáshoz letett labdától!

•  A kapus mindig kézzel hozza játékba a labdát, ha az elhagyta az alapvonalat, de ha ilyen kidobás alkalmával a labda érintés nélkül az ellenfél kapujába kerül, akkor az ellenfél kapusa következik kidobással!

•  Ha a labda az oldalvonalakkal határolt részen hagyja el a játékteret, akkor az a csapat játékosa jogosult a vonalon kívülről oldalberúgással, vagy bedobással játékba hozni a labdát, akinek az ellenfele utoljára érintette vagy megjátszotta azt. A bedobást vagy berúgást az ellenfél játékosa nem akadályozhatja! A gyors elvégzést akadályozó játékosnak sárga lapot kell adni!

•  A labda játékba hozatalát 4 másodpercen belül el kell végezni, ha oldalberúgás, bedobás, szögletrúgás, szabadrúgás következik! Ellenkező esetben az ellenfél jogosult a labdát játékba hozni!

•  Ha valamelyik csapat félidőnként öt (5) közvetlen szabadrúgást maga után vonó szabálytalanságot vét, akkor a hatodik szabálytalanságtól az ellenfél jogosult 10 méterről sorfal nélküli kapura rúgásra. Ha a szabálytalanság 10 méteren belül, de a gólvonaltól 6 méteren kívül történt, akkor a játékos dönti el hogy a szabálytalanság helyéről vagy 10 méterről rúgja (azonosítás után) kapura a labdát.

•  játékidő: 2x25 perc / futóidő /, szünet nélkül, fordulással

•  heti játéknapok: sorsolás szerint, hétfő, szerda, csütörtök, péntek esetleg kedd

•  Várakozási idő: NINCS!

•  A labda : Mindkét csapatnak rendelkeznie kell játékra alkalmas labdával! Ha a hazai csapatnak és a vendégcsapatnak sincs szabályszerű labdája, akkor a játékvezető a mérkőzést lefújja. A mérkőzést 0-0 gólkülönbséggel és 1-1pont levonással igazolja le a versenybizottság.

9. Egyéb rendelkezések:

A játékvezetőnek le kell fújnia a mérkőzést, ha:

•  ha a mérkőzés kezdési időpontjában valamelyik csapat nincs jelen, vagy nincs meg a kezdéshez szükséges minimális létszám, (4 fő )

•  ha a mérkőzés kezdési időpontjában valamelyik csapat nem rendelkezik érvényes tagsági igazolvánnyal, és érvényes sportorvosi engedéllyel,

•  ha egy csapat létszáma bármilyen ok miatt ( sérülés, kiállítás, stb.) a minimális létszám alá esik, (3 főre)

•  ha a játéktér játékra alkalmatlanná válik, (pl. esőzés)

•  ha nincs játékra alkalmas labda

•  ha a játékvezetőt atrocitások érik a mérkőzés során

Játékosok száma: egy adott mérkőzésen egy csapatban legfeljebb 12 játékos szerepelhet.

A mérkőzés megkezdéséhez szükséges minimális létszám: 4 fő

Egy csapat határozatlan számú játékos részére tarthat igazolást. A versenyjegyzőkönyvbe csak azok a játékosok írhatók be, akik a mérkőzés megkezdésekor jelen vannak és csak ezeknek a játékosoknak az igazolásai adhatók le a játékvezetőnek. A később érkező játékosok a játékvezetőnél való jelentkezés után állhatnak be, és a versenyjegyzőkönyvbe is utólag lesznek beírva. A jegyzőkönyvben a számozásnak megfelelően kell a neveket feltüntetni és ezt a játékvezetőnek minden mérkőzés előtt ellenőriznie kell.

Versenyjegyzőkönyv: minden csapatnak rendelkeznie kell a DVKLSZ által kiadott versenyjegyzőkönyvvel, melyet köteles minden mérkőzésre magával hozni. A mérkőzéseken csak a Szövetség által kiadott jegyzőkönyvek 3 példányos kiállítása lehetséges. A jegyzőkönyvek nem lehetnek fénymásolatok. Amennyiben a pályaválasztó csapatnak nincs versenyjegyzőkönyve, akkor a vendégcsapat jegyzőkönyvét kell használni, de a játékvezető jelentése alapján hazai csapattól 1 pontot levon a versenybizottság! Jegyzőkönyv hiányában mérkőzés nem maradhat el! /játékvezetői jelentés alapján!/

  A csapatok vezetői / csapatkapitány is lehet karszalaggal ellátva / kötelesek a mérkőzés kezdete előtt 10 perccel az elkészített versenyjegyzőkönyvvel és a Tagsági Igazolványokkal, /igazolások/ a játékvezetőnél jelentkezni. Érvényes Tagsági Igazolvány és sportorvosi engedély nélkül nem lehet részt venni a játékban, s ezek meglétét a játékvezető köteles minden mérkőzés előtt ellenőrizni!

A két csapatvezető együtt felelős a mérkőzés rendjéért !

A pályaválasztó csapatnak: ( ha a csapat bérli a pályát, akkor a tulajdonosnak ) lehetőség szerint öltözőt , fürdési lehetőséget, (mentőládát) kell biztosítani a vendégcsapat, és külön öltözőt a játékvezető számára.

10. Mérkőzés elmaradása: 

Ha a csapat (ok) nem vétkes (ek) a mérkőzés elmaradásában, akkor az új időpontot a DVKLSZ Versenybizottságának ki kell tűznie az érdekelt csapatok meghallgatása után.

Ha valamely csapat hibájából a mérkőzés elmarad, vagy a csapat nem tud kiállni, akkor az első alkalommal a mérkőzés 3 pontját 3-0-s gólkülönbséggel a vétlen csapat kapja.

A második ki nem állás esetén is 3-0-val kerül igazolásra a mérkőzés a vétlen csapat javára, de a vétkes csapattól még ezen kívül, 3 büntetőpont is levonásra kerül.

A harmadik ki nem állás esetén szintén 3-0 a vétlen csapat javára és még egyszer 3 pont levonás a vétkes csapattól.

Negyedik ki nem állás esetén a csapatot töröljük a bajnokságból, eredményeivel együtt. ( MLSZ . Versenyszabályzat.)

Ha a mérkőzés kezdési időpontjáig a mérkőzésre kijelölt játékvezető nem érkezik meg, 5 perc várakozási idő után a két csapatvezetőnek lehetőleg meg kell egyezni a szükség játékvezető személyéről, aki a mérkőzést levezeti . A jegyzőkönyvet a két csapatvezetőnek és a szükség játékvezetőnek is alá kell írnia. A Versenybizottság a pályán elért eredményt fogja figyelembe venni.

Diák csapatok a bajnokságra történő nevezéskor jelezzék az iskolai szüneteik időpontját , hogy ezen időpontokra eső mérkőzéseiket, kérésükre előrehozza a versenybizottság.

11. Mérkőzés módosítást csak rendkívül indokolt esetben lehet !

A módosítást 15 nappal a kiírt időpont előtt kell kérni írásban a Szövetség illetékesétől. A módosításnak tartalmaznia kell a másik csapat beleegyezését , az új időpontot és a mérkőzés helyszínét. Ha a módosítás feltételei közül egy is hiányzik, a szövetség a kérést elutasítja.

A módosításba beleegyezett csapat köteles lejátszani a mérkőzést az első javasolt időpontban, és helyszínen!!! Ha az új időpontba nem játsszák le a mérkőzést akkor a szövetség az ellenfél javára igazolja a 3 pontot.

Az engedélyezésre csak a Versenybizottság illetékes.

A változtatás iránti kérelmet az alábbi eljárási költségek befizetésével lehet kérni:

ha az időpont változtatás 15 nappal korábban történik, mint a kisorsolt mérkőzés, nem kell eljárási költséget fizetni.

ha az időpont változtatást 8 -15 nappal korábban kérik, akkor 1000 Ft-ot, kell a kérelmet benyújtó csapatnak eljárási költségként befizetni.

A kisorsolt mérkőzés időpontjához viszonyítva 8 napon belül mérkőzést halasztani nem lehet. /Tiszteljük az ellenfél játékosait, - nekik is lehetnek előre tervezett programjuk./

12. Igazolás, névváltozás, átigazolás, játékjogosultság:

Igazolás: minden csapat korlátlan számú érvényes Tagsági Igazolvánnyal (igazolás) rendelkezhet.

A kispályás labdarúgó bajnokságra igazolást, 2005-ben is minden megkötés nélkül végez a DVKLSZ. A csapatban szereplő valamennyi játékosnak az adott névre kiállított Tagsági Igazolvánnyal kell rendelkeznie.

A 2005 évi bajnokságban is, csak címkével érvényesített igazolásokkal lehet játszani! Az érvényesítés díjtalan. A 2003-tól érvényesített igazolások érvényesek!

Átigazolás: minden játékos a bajnokság során annyiszor igazol át ahányszor akar, ha a tagsági könyvét (igazolás) a régi egyesülete, csapata kiadta! A játékos köteles, volt csapatának a felszerelést hiánytalanul visszaadni. A kiadó csapatvezető csak abban az esetben tagadhatja meg az igazolás kiadását átigazoláshoz, ha a távozni akaró játékosnak bármilyen tartozása van régi csapata felé! Vitás esetben a DVKLSZ köteles az érdekelteket egyidejűleg megidézni és meghallgatni az átigazolás ügyében.

Egy osztályon belül a csapatok egymás között is átigazolhatnak játékosokat, minden megkötés nélkül, (kivéve az oda-vissza igazolást egy szezonon –tavasz vagy ősz- belül) ha a fentebb említett feltételek megvannak, de az utolsó három forduló ideje alatt igazolni-átigazolni nem lehet.

A Szövetség megtagadja egy csapatból való átigazolást, ha a csapatnak bármilyen jellegű tartozása van a szövetség felé!

IGAZOLÁSI DÍJ, IGAZOLVÁNY CSERE , NÉVVÁLTOZÁS: 500.- Ft/db

ÁTIGAZOLÁSI DÍJ: 1.000.- Ft/db

Az igazolások és átigazolások az alábbi személy aláírásával érvényes:

Szák Kocsis Julianna (akadályoztatása esetén a DVKLSZ. elnöke)

Minden nap 10:00 – 15:30 között, a Szövetség hivatalos helyiségében.

Játékjogosultság : A játékos játékjogosultsága abban az évben, azon a napon kezdődik, amikor a játékos betöltötte a szükséges minimális életkort, és nincs eltiltva az országos, a megyei, vagy a városi szövetségek által.

A csapatokban minden megkötés nélkül külföldi állampolgár is szerepelhet a mérkőzéseken.

A bajnokságokban az alábbi életkorokat kell betölteni a játékjogosultsághoz: 

5+1-es bajnokságban a minimális életkor: betöltött 15. életév.

5+1 Öregfiúk osztálya

Minimális életkor: betöltött 35. Életév, de csapatonként és mérkőzésenként 2 fő 34. évét betöltött játékos is játszhat. A mérkőzés jegyzőkönyvébe is csak két ilyen játékos írható be!

A 2005. évi bajnokságban, új igazolást, csak betöltött 35 éves játékosnak állít ki a szövetség!

Ha lesz 40 év fölötti korosztályos bajnokság, akkor ott betöltött 40 év. 

A bajnokságba benevezett csapatokban a Nemzeti Bajnokságban, valamint más település kis- és nagypályás bajnokságában játszó labdarúgók is minden megkötés nélkül szerepelhetnek. 

A mérkőzéseken csak a Tagsági Könyvbe bepecsételt és a mérkőzés időpontjában érvényes sportorvosi engedéllyel lehet szerepelni.

A 18 év alatti játékosok orvosi engedélyének érvényessége 6 hónap (azaz fél év), a 18 év feletti játékosok orvosi engedélyének érvényessége 12 hónap (azaz 1 év), ha nincs külön korlátozás.

Az igazolások orvosi érvényessége a kiállítás dátumával kezdődik és a 6, illetve 12 hónap letelte után az előző nap 24:00 órával fejeződik be.

(Például: Az igazolást 2005. Március 25-én készítve, 6 hónapos érvényesség esetén 2005. szeptember 24-én 24:00-ig, 1 éves érvényesség esetén 2006. március 24-én 24:00-ig érvényes)

Jogosulatlan játék következménye:

Ha valamely csapat jogosulatlanul szerepeltet játékost, vagy a versenyjegyzőkönyvbe beír, az MLSZ Fegyelmi Szabályzata szerinti büntetést kapja. Felhívjuk a figyelmet, hogy a DVKLSZ mint rendező, a jogosulatlan szereplés miatt a bajnokság végén is eljár a vétkes csapat ellen, a vonatkozó MLSZ Verseny Szabályzatának betartásával.

Szövetségi nap:

MINDEN KEDDEN: 10:00 – 17:30 óra között

A DVKLSZ hivatalos helyiségében - Debrecen, Oláh Gábor u. 5. II/26 szám alatt.(Atlétikai stadion tribün épület.)

13. Fegyelmi tudnivalók:

A bajnokságban a játékvezető az alábbi fegyelmezési módokat alkalmazza:

•  sárgalapos figyelmeztetés,

•  és piros lapos kiállítás

•  Egy mérkőzésen belüli második sárga lapos figyelmeztetés, piros lapos kiállítást von maga után.

A piros lappal kiállított játékos helyett, a mérkőzés hátralévő részében, nem jöhet be új játékos. A csapat emberhátrányban kénytelen befejezni a mérkőzést . A kiállított játékosnak el kell hagynia a játékteret és be kell mennie az öltözőbe.

A játékvezető csak akkor folytathatja a mérkőzést, ha a kiállított játékos bement az öltözőbe.

 

•  A mérkőzéseken összegyűjtött harmadik sárgalapos figyelmeztetés után az illető játékos egy soron következő mérkőzésen nem játszhat. A nyilvántartásért a csapat vezetője felelős, de a szövetség is nyilvántartja a sárga lapokat.

A nyilvántartás megkönnyítése érdekében a szövetség a nevezés alkalmával úgynevezett sárgalap kísérőkártyát állít ki minden csapatnak, mely tartalmazza a csapat összes játékosának nevét és igazolvány számát. A kísérőkártya az igazolások melléklete, és azokkal együtt kell átadni a játékvezetőnek. A játékvezető ezen a lapon igazolja a mérkőzésen sárga lapot kapott játékosokat, így a kísérőkártya nélkül a mérkőzés nem játszható le!

 

A kiállított játékos a soron következő mérkőzésen automatikusan nem szerepelhet és a Fegyelmi Bizottság által meghatározott büntetést is le kell töltenie.

 

13/a. Óvás:

Egy mérkőzéssel kapcsolatos eredményt, a mérkőzést követő 8 napon belül írásban, 2000.-Ft óvási díj egyidejű befizetésével a DVKLSZ versenybizottságánál lehet megóvni. Első fokon a DVKLSZ Fegyelmi Bizottsága dönt. Jogos óvás esetén az óvási díj visszajár.

 

14. Fellebbezés:

Az első fokú határozat kézhezvételétől 8 napon belül lehet fellebbezni írásban, 4.000 Ft fellebbezési díj befizetésével egyidejűleg. Fellebbezési ügyekben a DVKLSZ ELNÖKSÉGE / másodfok / dönt. A másodfokú döntés ellen további fellebbezésnek helye nincs.

Jogos fellebbezés esetén a fellebbezési díj visszajár.

15. Játékvezető küldése és működése:

A bajnokság mérkőzéseire a DVKLSZ a Versenykiírás figyelembe vételével játékvezetőt küld a játékvezetői bizottság útján. A játékvezető küldést a bizottság elnöke hagyja jóvá!

A játékvezetők a kezdési idő előtt legalább 10 perccel kötelesek a pályára megérkezni.

A játékvezetőnek a mérkőzés előtt ellenőrizni kell a pálya állapotát (talaját, kapukat, hálókat, vonalakat,) és el kell végeznie a játékosok igazoltatását a két csapat képviselőjének jelenlétében.

 A játékvezetők működését a két csapatvezető a mérkőzés után osztályozhatja ( 1-10.-ig ).

Az osztályzatot a jegyzőkönyvben az aláírásuk mellett kérjük megjelölni.

A mérkőzésről készített játékvezetői jelentésnek a következőket kell tartalmaznia:

•  a csapatok nevét,

•  a bajnokság osztályát,

•  a mérkőzés helyét, időpontját,

•  a kezdő és cserejátékosok teljes nevét,

•  a játékosok igazolási számát, (tagsági igazolvány)

•  a játékosok mezének a számát,

•  a piros lapot kapott játékos nevét, tagsági igazolványának a számát

•  sárga lapot kapott játékos nevét, tagsági igazolványának számát

•  a góllövő játékosok nevét igazolásuk számát és

•  a játékvezető szöveges jelentését a mérkőzésről, és olvasható aláírását!

16. Játékvezetői díj : bruttó 1900 Ft./mérkőzés

A játékvezetői díjat a bajnokságra történő benevezéskor kell befizetni, az osztályok létszámának figyelembevételével! Ha az MLSZ a játékvezetői díjakat emeli a nyári közgyűlésén, akkor az emelést nekünk is végre kell hajtani!

Bármelyik csapat bármelyik mérkőzésére kérhet két játékvezetőt, külön díjazás ellenében, amit a mérkőzés előtt 8 nappal kell befizetni a Szövetség pénztárába!

17. Feljutás, kiesés:

•  A magasabb osztályok utolsó 2 helyezettje kiesik , az alsóbb osztályok I-II. helyezettje pedig magasabb osztályba jut. Az osztályok létszáma továbbra is 16 csapat, pályahiány és időpont nehézségek miatt.

•  Öregfiúk bajnokságban az osztályok, esetleg csoportok, létszáma csak a nevezés után lesz kialakítva, így döntés csak akkor lehetséges! Esetleges feljutás kiesés az első kettő és utolsó kettő szisztéma szerint.

•  Lehetőséget adunk a csapatoknak, hogy külön csoportot indítunk igény esetén, a betöltött 40 év fölöttiek külön bajnokságára. (Legalább 8 csapat jelentkezése esetén érdemes.)

A 2004 évi bajnokság során törölt vagy visszalépett csapat a 2005 évi bajnokságban, csak a legalacsonyabb osztályban indulhat.

18. Díjazás:

A 2005. évi bajnokság csoportjainak, I.-II.-III. helyezettje Oklevél, KUPA + 15 db kis kupa vagy érem díjazásban részesül.

A meghatározott díjtól a Szövetség eltérhet.

19. Bajnoksággal kapcsolatos egyéb rendelkezések:

A Versenykiírásban nem érintett kérdésekben az MLSZ nagypályás labdarúgásra vonatkozó szabályai, illetve a 2004. május 14.-én kiadott Verseny illetve Fegyelmi szabályzata az irányadó, kivéve az MLSZ Átigazolási Szabályzatát.

20. Nevezési feltételek:

2005. évi Versenykiírás elfogadása,

2005. évre érvényes Tagsági Igazolványok megléte

Az orvosi pecsétekkel telepecsételt és ezáltal nem egyértelműen beazonosítható Tagsági igazolványok kicserélése.

két garnitúra, eltérő színű számozott mez

Ha egy mérkőzésen azonos színű mezben jelenik meg mind a két csapat, akkor a pályaválasztó csapat köteles eltérő színű mezbe öltözni.

játékra alkalmas hagyományos, labda.

DVKLSZ tagsági díj befizetése : 8.000 Ft

Szövetségi költségtérítési hozzájárulás befizetése: 25.000 Ft

Játékvezetői díj befizetése : 28.500 Ft /16 csapat/osztály/

Összesen: 61.500.Ft

Nevezési és befizetési határidő: 2005. március 08.

Sorsolás : 2005. március 18.-ig.

21. Bajnokok tornája, Halász József emlékére !

A bajnoki osztályok első helyezettjeinek tornája a Bajnokok Bajnoka címért, 2005. október 22.-én, vagy 2005. október 23-án kerül megrendezésre Debrecenben. Pálya kijelölés később!

22. A DVKLSZ Elnöksége, jelen versenykiírásában rendezett bajnokságokban előforduló balesetekért, károkért nem vállal felelősséget !!!

 
Menü
 
Keresés az oldalon

 
Elérhetőségünk

Mobil: 06-30-743-702-3

Email cím: cartman18lol@freemail.hu 

 

 
Következő mecs

N.G.B - Bolo-Bolo

Szombat

  17:00

Kossuth Gimn. 

 
Játékosok

Jószai Csaba 7

Hasilló Roland 9

Gyöngy János 18

Takács Csaba 42

Bogyai Tamás 1

Bányai Norbert 6

Szilágyi Szabolcs 3

Kovács Gergő 10

Kiss Attila

 
Góllövő Lista

Hasilló Roland 16

Jószai Csabi 8

Kovács Gergő 7

Gyöngy János 9

Kiss Attila 4

Szilágyi Szabolcs 1

Bányai Norbert 1

Takács Csaba 1

 
Fegyelmi Hírek
A fegyelmi hírek megtekinthetők
fegyelmi hírek menüpontban.
 
Szavazás
 

Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban